هیتر تابشی در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

سیستم های گرمایشی با طراحی متنوع و زیبا

هیتر تابشی در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

۱۳۶ بازديد

تعمیرگاه ها، سالن های خدمات صنعتی، سالن های تولیدی، مرغداری ها، گلخانه های پرورش گل و گیاه، سالن های کشت و پرورش قارچ دکمه ای و صدفی، کارخانجات تولیدی، سالن های ورزشی، ویلاها، استخرها و هر جا و مکانی که نیاز به تامین گرما به صورت بهینه و با نازلترین مصرف سوخت باشد کاربرد داشته و گرمایی طبیعی و ایده آل را برای محیط مورد استفاده به ارمغان می آورد.

فرنیس (Furnace) یا کوره هوای گرم،  نام بخشی از هیتر است که در واقع تولید هوای گرم سیستم را بر عهده دارد و محل نصب آنها داخل هیتر و دارای خروجی هوای احتراق می باشد. فرنیس یا محفظه احتراق یک کوره هوای گرم با مصرف سوخت، حرارت تولید می کند و هوا ی سرد ورودی با عبور از بین لایه های مبدل حرارتی (بدون ارتباط با محیط احتراق) گرم می گردد.

تکنولوژی به کار رفته در برخی از سیستم های پیشرفته هیتر (هیتر قارچی – هیتر باغی – بخاری ایستاده – بخاری چتری ) و کوره هوای گرم با بسیاری از دستگاه های حرارتی موجود قابل مقایسه نیست؛ زیرا در سیستم های پیشرفته علاوه بر استفاده از گرمای دودکش هیتر، انواع بخصوصی از سیستم های کنترل و ایمنی هوشمند سوخت و اکسیژن مورد استفاده قرار می گیرند که تا حد زیادی منجر به کاهش عوامل آلاینده در هیترها می گردد. همچنین کنترل میزان حرارت تولیدی توسط هیتر (هیتر قارچی – هیتر باغی – بخاری ایستاده – بخاری چتری ) و کوره هوای گرم از طریق دستگاه کنترل فن و دستگاه کنترل مشعل انجام می پذیرد.

مواردی که موجب گردیده تا از هیتر و کوره هوای گرم به عنوان وسیله ای ایمن، رضایت بخش، دوست دار سلامت انسان ها و محیط زیست یاد شود، به شرح زیر می باشند:

  • هیتر و کوره هوای گرمبا توجه به احتراق کامل، تولید منوکسید کربن اندکی دارد.
  • مبدل حرارتی در هیتر و کوره هوای گرم دارای آلیاژ مخصوصی است که هرگز تولید اکسید فلز معلق در فضا نمی کند. (معمولاً پاس اول لوله های آتشخوار کوره های هوای گرم را از استیل مرغوب می سازند)
  • مبدل های حرارتی هیتر و کوره هوای گرم در مجاورت ذرات معلق در هوا تولید دوده نمی نمایند.
  • احتراق در هیتر و کوره هوای گرم با سیستم تمام اتوماتیک و بدون شمعک صورت می گیرد.

هیتر و کوره هوای گرم دارای فن مخصوص تخلیه گاز حاصل از احتراق و اتصال به دودکش جهت خروج گازهای احتراق باشد.









جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید
☎️۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.