هیتر تابشی سرامیکی گرماسان

سیستم های گرمایشی با طراحی متنوع و زیبا

هیتر تابشی سرامیکی گرماسان

۱۵۵ بازديد

بخاری تابشی سرامیکی از دیگر محصولات گرمایشی تابشی است که برای اماکن مختلف از جمله مکانهای دارای فضای باز ،رستورانها و مراکز تفریحی، سالن های ورزشی، تعمیرگاهها، سالن های تولید و مونتاژ و …  مورد استفاده قرار می گیرد. این هیتر های گرمایش تابشی سرامیکی(بخاری سرامیکی- هیترهای سرامیکی) از نظر شکل و فرم، ظریف تر بوده و در مراکزی که شکل بصری دستگاه و ظرافت و اندازه آن نیز دارای اهمیت است مورد استفاده بیشتری قرار می گیرد.

هوای گرم شده در هیترهای سرامیکی (بخاری سقفی)به صورت ملایم و با سرعت کم در رستوران توزیع می شود و مانند سایر سیستم های گرمایشی(بخاری گرمایشی - بخاری سقفی-سقفی سرامیکی)، دمای هوا در دهانه خروجی هیتر سرامیکی بالا نیست (این امر  موجوب سلب آسایش مشتریان می شود و معمولا میزهای کنار سیستم گرمایشی (هیتر های سقفی سرامیکی)به دلیل دمای بالا خالی از مشتری می شوند. زمانی که از هیتر تابشی سرامیکی تجاری در رستوران استفاده می شود مشتریان با احساس خوب و آرامش درمیزهای اطراف و یا حتی زیر بخاری سرامیکی گرمایشی می نشینند و از گرمای مطبوع لذت می برند.

هیتر تابشی سرامیکی (بخاری سرامیکی گرمایشی)تجاری رستوران ،فضای مفید رستوران را اشغال نمیکند و به راحتی در سقف نصب میگردد.

هیتر تابشی سرامیکی یک گرماتاب با راندمان گرمایشی بالا می باشد و اساس طراحی این مدل از بخاری صنعتی  بر پایه الگو برداری نحوه تولید گرمایش خورشید می باشد از اینرو گرمایی کاملا مطبوع تولید می نماید. این هیترسرامیکی در ارتفاع نصب می شود از این رو فضای دسترس را اشغال نمی کند. هیتر تابشی سرامیکی با ایجاد گرمایش سریع و دستیابی به حداکثر دمای کارکرد در کمتر از ۳۰ ثانیه ایده آل ترین انتخاب برای گرمایش استخرها، انبارها و کارخانه های صنعتی می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید
☎️۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.