نکات مهم انتخاب و خرید انواع هیتر و کوره هوای گرم

سیستم های گرمایشی با طراحی متنوع و زیبا

نکات مهم انتخاب و خرید انواع هیتر و کوره هوای گرم

۱۵۲ بازديد

به طور کلی در نبود یا ضعف عملکرد سیستم حرارت مرکزی ساختمان، انواع هیتر یا کوره هوا گرم می توانند به عنوان تجهیزات تامین گرما، گرمایش مورد نیاز ساختمان ها، سالن های بزرگ، مرغداری ها، گلخانه ها، کارخانجات، سوله ها، کارگاه ها، نمایشگاه ها، بانک ها، فروشگاه های بزرگ، مساجد و ... را به عهده بگیرند.

هیترها از نظر نوع سوخت مصرفی برای ایجاد گرمایش به انواع هیتر های گازی، هیترهای گازوئیل سوز، هیترهای دو گانه سوز و هیترهای برقی و حتی بخاری برقی کوچک و بزرگ تقسیم می شوند. (هیتر های تابشی از انواع هیترگازی محسوب می گردند)

برای تعیین ظرفیت هیتر یا کوره هوای گرم مورد نیاز سالن ها، در شرایط آب و هوایی مانند تهران معمولاً به ازاء هر متر مکعب از فضای سالن حدود 40 کیلو کالری ظرفیت گرمایش (هر ساعت) در نظر گرفته می شود.
هیتر و کوره هوای گرم از نظر عملکرد به انواع فن دار، بدون فن و تابشی تقسیم می شوند. همچنین هیترها (هیتر های چتری - هیتر قارچی - هیتر باغی - گرمایش فضای باز) از نظر نحوه قرارگیری یا نصب نیز به سه گروه هیتر و کوره هوای گرم ایستاده، کابینتی و هیترهای تابشی تقسیم می شوند که هیترها و کوره هوای گرم ایستاده و کابینتی از نظر عملکرد تفاوت چندانی با هم ندارند. حتی می توان گفت که از لحاظ نحوه عملکرد بسیار شبیه یکدیگر عمل می کنند و تفاوت اصلی آنها در ظاهر و نحوه نصب آنها می باشد. اما محل نصب هیترهای تابشی که بر مبنای گرمایش تابشی عمل می کنند، در زیر سقف سازه های بزرگ و یا فضاهای باز می باشد که از نظر کلی تفاوت های عمده ای با کوره های هوای گرم دارند





جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید
☎️۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.